Kaleci yönünden 3 büyüklerden biraz hüzünlü biraz güzel haberler dökülmeye başladı.. :)
Mondi'nin vedası sırf bizim için değil tüm arkadaşlar için hüzünlü bence.Umarım yeni sezonda 3 büyüklerin kalesinde de üç büyük yürekli Türk kalecisi olacaktır..
Galatasaray:Aykut Erçetin veya Fevzi Elmas.. :)Aklım Aykut'tan Gönlüm Fevzi'den yana.. :)
Fenerbahçe:Serdar Kulbilge veya Volkan Babacan.. :) Niye Volkan ve Rüştü yok diyenler biliyorlar sebebini.. :)
Beşiktaş:Hakan Arıkan
Bunlar Türk futbolu'nun geleceği olabilecek eldivenler.Umarım hayırlısı olsun.. :)
Hakan'a az sövmemiştim bu sezonun ilk maçında.. :) :)