crdsa Orjinal Mesajı Yazan: aloaloalo taraftar nası olunuo acıkalrmısın lutfen hiçbir tarafı almazsan olur:)
mt_hw1 hakem olamazsın... hakemler sadece görsel olarak war.tekrar gösterimlerde gözükmüyo.oyun sana kaybettirmek için her şeyi yapıyo zaten.bide seni hakemmi yapcak;)
yusuf5494 Orjinal Mesajı Yazan: Mahatma hakem olma butonu var da çok küfür ediyorlar, sinirin bozulur boşver ;) :) acaba o butonu söyler misin?hakem olmak zevkli olur.
B1ue arkadasım bu oyunda hakem olunuyo! hakem olmak için aşağıda ki linkte anlatılanlara iyi bakman yeterli. http://img87.imageshack.us/img87/8039/clipimage002zt2.jpg dalga gecicek baska yer bulsanız iyi olur bence:)