kanuni_serdari arkadaşlar oyuna bambaşka bir hava katan wdl yi bu sene göremedik. bu yamanın birçok korsanı var piyasada ama hiçbiri scn nin ki kadar tutulmadı sevilmedi. bu orjinal yama yaz tatiline gireceğimiz şu günlerde çıkacak mı acaba?
Exvision Yamayı çıkaran Barış arkadaşımız artık ekibimizde olmadığı için sitemizin imzasını taşıyan bir WDL yaması çıkmayacak. Çıkmayacağını düşünüyorum en azından.
arda_tuncer WDL derken world dream lig ise tarafımca türk takımlarına torpil uygulanmış bir tane çıkarıldı ;)