Öncelikle Türkçe'yi katletmeye gerek olmadığını düşnüyorum..
"Help me" yerine "bana yardım edebilir misiniz?" gibi çok daha güzel tümcelerimiz var..Sorunun kaynağına gelirsek
Ekran kartından dolayı olabilir, bir çok kişide ATI Rodeon'un sorun çıkarttığını duydum...