arkadaşlar ben waw dosyalarını adx e çeviriyorum.fakat adx e çevirdikten sonra adx olarak dinliyorum sürekli tekrar ediyor.dosyalrı dkz ile çeviriyorum.
örneğin : soccercenter diyorum ve adx e çeviriyorum.adx olarak dinlerken durmadan soccercenter olarak tekrarlıyor.soccercenter soccercenter soccercenter soccercenter....ben tek olarak dinlemek istiyorum nasıl yapacam.