Orjinal Mesajı Yazan: utkufb
bnce gayet iyi kamera seçimindeki kamera eğimini (l1 r1 le ayarlana 9 deerli şeyi)9 yaparsn daa gerçekçi oluor ve baya da bi geniş açyla oynayabilorn. dikkat edersn kim nereye koşor raat anlaşılor. yinede olmazsa radar boşuna durmor orda
sana göre iyi olabilir sen ekranda radarla oynayabilirsin ama ben oynamak ikide bir radara bakmak zorunda değilim.burası pes6 ile ilgili yama ve paylaşım bölümüyse benimde bu gibi isteklerim olabilir..bak bana katılan arkadaşlarda var..kamera eğimini çok ıyı biliyorum ben kamera açısından bahsediyorum tepe kamerası değil sadece wide kamerayı biraz daha geriye alma şansı varmı hemde stadlar daha geniş ve büyük gözükür, saha sanki 10 metreymiş gibi ufacık duruyor...yapılırsa süper olur..
inşallah dikkate alınır..utkufb gibi arkadaşlarda bizim isteklerimize yardımcı olacağına ve yapılırsa daha iyi olur deseydi sevinirdim....