Orjinal Mesajı Yazan: kirac
sagol guzel yapmıssın
ben mavi tondaki masterlig menüsünü indirdim ama sifre istedi
ayrica keske fener icin masterlig menüsü yapsaydin cok güzel olurdu
Şifre: bmspesfm' dir.Şifre yi ilk mesaja da ekledim.Kıraç arkadaşında isteği olan Fenerbahçeli Master lig menüsünü yakında yapıcam;)