gencfb07 yav sade isimleri yapmışsınız yüzlerini ve formalarınıda yaparmısınız reca ediyorum mümkünse
ThE _wOLF_ ya hakemin yüzünü ne yapçaksınız allah aşkına siz maçınızı oynayın hakemin yüzünü ne kafanıza takıyosunuz
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: la_king yüz işide zor deil aslında bn sana atam bi kaç tanesin.. Eywallah rahmi olabilir msn den atarsın.Berkay sana gelirsek olum yüzler olsa daha iyi olur aslında ama tabi kafaya fazla takmamak lazımm;)