(ALINTIDIR)
Sizlere gerçekten eski oturduğumuz mahallede yaşadığımız bir olayı anlatacağım;
Abim 10 yaşlarındayken (tabi ben o zamanlar daha doğmamışdım), karşı apatmanın en üst katında oturan arkadaşının dedesi ölmüş, cenazesini salonun ortasına yatırıp bütün ev halkı aşağı inip cenaze arabasını beklemeye koyulmuşlar, anne birden çantasını yukarda unuttuğunu farkedip oğlundan çıkıp almasını istemiş, çocuk korka korka çıkmış ve kapıyı açtığında dedesini sandalyenin üzerinde oturur vaziyette bulmuş, torununa; "canım çok portakal istiyor oğlum" demiş dedesi. Çocukda mutfağa fırlamış poşeti kaptığı gibi dedesinin önüne fırlatıp aşağı adeta uçmuş, olanları aşağıdakilere anlatınca hepsi yukarı çıkmışlar, birde bakmışlarki yerlerde portakal kabukları ve dede aynı şekilde yerde yatıyor...
İlk defa küçükken bana anlatmışlardı o yüzden geceleri çok korkuyordum, hatta bizimkiler ve eski komşular hep
Arkadaşlar...sizinde böyle yaşanmış hikayleriniz varsa yazın buraya :)