Göze hoş gelen bu vuruşu daha önce görmediğiniz kanısındayım.
"Yan Yan" vuruşu
Ben bu yan vuruşları çok denerim.Hatta bu bende bi ara takıntı haline geldi ve hep bu vuruş şekli üzerine oynamaya başlamıştım.Ama bu vuruşta o attığıma ilave olarak R2 tuşunu kullanıyoruz.
Şutu atmak için yukarıdan aşağıya ya da aşağıdan yukarıya kaleye yüzünüzü dönmeden paralel (yan yan) bir pozisyonda olmanız gerekiyor.Ceza sahası yayının ortalarındayken yön tuşunu direk kaleye doğru tutup şut barını dolduruyoruz ve sonra art arda (seri olmak koşuluyla) R2 tuşuna basıyoruz.
İşte videosu:
">