Turkcell Süper Lig'in son haftasında Kayserispor deplasmanına çıkan Beşiktaş'ta, maç kafilesinde yer almayarak sakat olduğunu ifade eden Runje'ye 30 bin dolar para cezası kesildi.
Lig TV'den Ömer Güvenç'in Kayseri'den duyurduğu habere göre, Beşiktaş kalecisi Runje gelmesi istenmesine rağmen, sakat olduğunu ifade ederek Kayseri deplasmanında takımla birlikte olmadı.
Beşiktai Yöneticisi Celal Kolot yaptığı açıklamada, Runje'nin MR'ının çekildiğini belirtirken bütün sakatların takımla birlikte olduğunu ve Runje'nin de gelmesini istediklerini ama O'nun "dizim ağrıyor" diyerek gelmediğini ve ceza verileceğini söyledi. Ömer Güvenç de Runje'ye 30 bin dolar para cezası verileceğini söyledi.