himan Benim maçımda rooney'in kaburgaları kırıldı arkadaşlar. Zavallı hastanelik oldu ve penaltı verildi (Herhalde bu pozisyona penaltı verilir :) ) aşağıda resimler ve videosu var tavsiye ederim... VİDEO'YU BURDAN İNDİRİN RESİM 1
Misery_Lq ** Hararet yapma,sakin..Normaldir,kırılır.:DTuhaflık yok..** İyi olanda derbide kırılmış:)city ile oynuyodun heralde:)
himan Orjinal Mesajı Yazan: ByBaHaBaBa Hararet yapma,sakin..Normaldir,kırılır.:DTuhaflık yok.. İyi olanda derbide kırılmış:)city ile oynuyodun heralde:) evet m.city ile oynuyordum :)
himan arkadaşlar benim attığım birbirinden ilginç komik ve güzel golleri burdan indirebilirsiniz...özeelikle falsolu ve komik golller war :D http://www.speedyshare.com/354236460.html