sen eniyisi internetten virtual drive manager programını indir. sonra oyunun 4 cdsini de çıkart masaüstüne sonra tekrar bilgisayarına yükle yükeme bitince crack yap sonra indirdiğin virtual drive manager(kısaltma vdm) programını aç sonra fifanın cd1 tak vdm aç yukarıda build yazar onu tıkla sonra cdyi kopyalamsını bekle işlem bitince cdm deki ekrana fifai cd1 gelir onu tıkla ve insert de sonra cd takılı gözükür. bukadar.
bu arada forumdaki fifa 07 manyak goller açıp yorum yaparsan sevinirim.