ThE_HeRiZoN Arkdaşlar niye herkes lig tv yaması yaparken replaydan yapıyo benim belkide çoğu arkadaşın istediğioyunda oynarken replay olmadan 90 dk. olsa ne güzel olurr...Skorboard yaması yapan arkadaşlar buna göre bişe yapabilirseniz çok sevinirizz...Lütfennnnn çok makbule geçerr sadece lig tv yaması olsada olurr
ThE_HeRiZoN walla ben yama yapmayı bilsem kendim yapcam ama bi çaktığım yokki replayda ne işi var lig tv nin önemli olan maçta dimi...
ThE_HeRiZoN Yaa lütfen skorboard yapan kardeşler,dostlar,arkadaşlar,SCN'liler şuna bi kulak verinn lütfen
BlackEagle92 kardeş fifanın kendi özel template'i olduğu için farklı ir sekildde scoreoard ypmak olanaksız bnce
uurture olanaksız diye birşey yok **BlackEagle92**pro evolution soccer oyununda öyle demişlerdi almanlar çıktı skorboardından tut her oyuncunun ayakbasına kadar çözdüler yakında buda çözüülür inşallah.
ThE_HeRiZoN yahu tmm da bunu bi yapsalar çok kolay olur bence yanii büyütecek şey yokk skorboard yapıcıları bence bunuda yapar...