jeetlee arkadaşlar bende ps2 ye göre pes6 var fenerbahçe formasını yapcaktım forma oldu ama fenerbahçe lisansız formasını oyunun içinde nasıl bulucam anlamadım yani F_text temi nerde kodu kaç bilgi verirseniz çok sevinirim. LÜTFEN BİRİ CVP YAZSIN....
03Gs1905 İmkansız işlerle uğraşıyorsun biraz.. :) Atılır atılmasına ama hex edit felan filan bilmek lazım.. :)
kartaldejavu Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 İmkansız işlerle uğraşıyorsun biraz.. :) Atılır atılmasına ama hex edit felan filan bilmek lazım.. :) kardeş benim problemim var gkanın son yamasını yükledim oyunda ayarlara girince oyun donuyor bir çözüm bulursan sevinirim ps2 ile ilgili daha çok bilgi nasıl elde ederim yardım et lütfen