drulogen1907 **arkadaslar bendeki sorun pesin oyun esnasında normal olarak oynanması ama sonra ilk yarı bitip ikinci yarı menüsü gelimio siyah ekranda donup kalıo buna bi cözüm üretebilcek olan varmı yardm !! şimdiden tşkler :)**
Venom Forum kurallarına göre tamamı büyük harflerden oluşan başlık kullanmak yasaktır. *Başlık kurallara uygun olarak düzenlendi.* Forumumuzu daha verimli kullanmak için lütfen forum kurallarına uyalım.
forza_aslan88 evet bendede oluyor bazen siyah ekranda kalıyor uzun bi süre bekledikden sonra bi bazen açılıyor ama genellikle açılmıyor çıkıp girme mecburiyetinde kalıyorum,, uzun süre oynayıpta öyle olursa taaa baştan oynamak kötü olur bi çre bulmak lazım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa seviniriz
Offline **Banada oluyodu ekran kartı kaldırmıyo olabilir mx4000 i değiştim fx5500 aldım şimdi düzeldi**
ricorico kardeş bnm bildğim vala directx sorunu benımde eskıden oyle oluyordu ben directx yukledım sorun kalmadı directx 9.0 indir ama olmazsa daha bilmiorum abi hakını helal et:)
ricorico Merhaba Arkadaşlar benımde pes 6 sorunum var herşey kapalı ama oyuna 2 kere tıkladıgımda ekran bekliyor zamanı gosteriyor ama sonra hıc bır sey olmuyorr ama arkadaslar lutfen yardım edın yaklasık 1 aydır oynanıyamıyorum haydı arkadaslar yardım edın ve oturum kapttıgımda pes şımdı sonlandır fln yazıyor yardım edermısın bılgısı olan arkadaslar bana msj yazsınlar ılgınıze şimdide teşekkür ederim