myenes arkadaşlar ben bilgisayarı formatladım pes 6 yükledim sonra çalıştırdım ama siyah ekran çıkıyor
beckham17 açılmaz çünkü oyun kurulumundan yüklerken windows kayıt defterine kayıt yaptırmakta formattan önce bilgisayarı oyuna kurdun ve kayıt formattan önce yapılmıştı sen formatı atınca kayıt defteri silindi ve oyun dosyaları olduğu halde oyun açılmaz çünkü kayıt defterinden istenilen dosyayı alamamaktadır.Oyunu oynayabilmen için tekrar setup üzerinden kurman gerekiyo.. ikincisi ekran kartını kaldır tekrar tanıt bu senin sorununu çözebilğir.. Saygılar....
mfaktas arkadasım bu dosyayı ındır cıkan soruya evet de sorunun cozuelcektır;) http://rapidshare.tv/63977 umarım oyunu bastan yuklememıssındır:)
mfaktas hmm sorununu anladım ekran krtı markan nedir? ona göre ekran kartının son driver'ını indir sorunun çözülecektir;)