serhat47 Mrb arkdaşlar.Size bir sorum olacak.Yeni yaptığımız bir oyuncu veye takım fifa 07 klasorünün neresine kayıt oluyor...Bilgisi olan arkdaşlar paylaşırsa sevinirim.... Şimdiden bütün arkdaşlara tşkler :)
ersaner kaderş yaptığın kulup.Dünya kulupleri var ya oraya kayıt oluyo menajer oynarkende aynı yerden seçebilirsin
serhat47 Orjinal Mesajı Yazan: ersaner kaderş yaptığın kulup.Dünya kulupleri var ya oraya kayıt oluyo menajer oynarkende aynı yerden seçebilirsin kardeş sorumu anladın mı? ben demek istediğim bu oyuncular nereye kayıt oluyor.Bir pc'den başka bir pc'ye taşıyacamda bu oyuncuları.:)
i.to Orjinal Mesajı Yazan: serhat47 hayde arkdaşlar...Yardımsever yok mu? Kardes, A.Profil diye bir dosya varya ( Belgelerim icinde ) iste oraya.
matrockmamy a.profile yte kayıt oluyo hemde kilitleri açmak için aldıın puanlar ve kilitler fln da orda bulunuyo;)