onurkadri ya tmm luca toni yapıyor ama ben bunu appiahın yapmasını istiyorum + birde hareketin öncesi ve sonrası böle bi yama varsa lütfen !!
TonTon yamaya gerek yok. oyun başlangıcında edit playerdan appiah'ı seç. seçtikten sonra onun özellikleri çıkacak, orda celebrity var, ordan 10 tane gol sevinci var. Eli kulağa getirmede var.
onurkadri Orjinal Mesajı Yazan: TonTon yamaya gerek yok. oyun başlangıcında edit playerdan appiah'ı seç. seçtikten sonra onun özellikleri çıkacak, orda celebrity var, ordan 10 tane gol sevinci var. Eli kulağa getirmede var. o 10 tane gol sevincinde appiahın yaptığı gol sevinci yok kardeşim yada varda ben bulamadım bulan varsa??
al_pacino adrinaonun yaptığı sevinç hareketi var ya duyamadım gibisinden aha o var işte ben onu yaptım gayet de güzel oldu
onurkadri Orjinal Mesajı Yazan: al_pacino adrinaonun yaptığı sevinç hareketi var ya duyamadım gibisinden aha o var işte ben onu yaptım gayet de güzel oldu ya o varda ben luca toni nin yaptığı kulak hareketini istiyorum hani appiah gerçekte yapıyor ya her gol attığında onu
blackfou Oyunda bulunuyor ama arada fark var. iki resimleri karşılaştırın. Bu Appiah ın kulak sevinci Bu Celebration 2
ewerad evet yaa o gol sevinci ile alakası yok o sevinçteki mesajı şu":duyamıyorum, ses gelmiyor" gibisinden.
trapdoor SE Ezan okuyor gibi duruyo :D http://www.youtube.com/v/9hJt-XG4O7U>http://www.youtube.com/v/9hJt-XG4O7U type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> istediğiniz şöyle bişey olabilir mi ?!
blackfou şefim bu olayı bize de göster. afrikalı elemanlara bunu ayarlayalım ztn hepsi aynı hareketi yapıo :D
onurkadri Orjinal Mesajı Yazan: trapdoor SE Ezan okuyor gibi duruyo :D http://www.youtube.com/v/9hJt-XG4O7U>http://www.youtube.com/v/9hJt-XG4O7U type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> istediğiniz şöyle bişey olabilir mi ?! ya nasıl yaptın şunu bizede söyle yaa