ersaner ARkadaşlar bu Carşı nın seslerini yükledim ilk maç ta çalıyo sonra çalmıyo ayrc şimdi hiç çalmıyo nasıl yapılıyor.yardım ederseniz sevinirim.resimli olursa daha iyi olur =)
ersaner nasıl yaptığını yazarmısın ben kurdum ilk maçta tezahurat yaptılar sonraki maçlar da yapmıyolar fifanın kendi sesleri çıkıyo.