Bebettom Ana sayfadaki link den tsl indirdim. KONAMI-WIN32PES6OPT Diye bir dosya... Kurulumunu bilmiyorum. Nasıl ve nereye kuracağıma dair yardımcı olursanız sevinirim. SAYGILAR.
Bebettom **Tamam yaptım. Demekki biraz kasınca kendimi oluyomuş. Konu kirliliği yaptığım için kusura bakmayın :)** **FORZA PES !!!**
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: Bebettom Tamam yaptım. Demekki biraz kasınca kendimi oluyomuş. Konu kirliliği yaptığım için kusura bakmayın :) FORZA PES !!! Daha kapsamlı bi tsl istiosan bunu inndirrINNDIR!