bart_ Okumayı da çizmeyi de seviyorum. İnşallah oks sonrasında sürekli yolluyacam Penguen, Gırgır gibi dergilere:) Koydukların güzel ama bence Türkiye'de en iyi karikatürüst Yiği Özgür ;)
KennyOii yiğit özgür çok iyi(ydi) ama tükendi şimdi espri mespri yok ortada..umut sarıkaya yazıları ve karikatürlerini oku genç arkadaşım..ayrıca dergiye iş götüreceksen gırgır gibi bi dergiye götürmen mantıksız..penguen veya uykusuza götür ikisinden birine sürekli gittikçe hem çizginin geliştiğini hem espri yeteneğinin geliştiğini hemde yayınlandığını göreceksin.