beyler ben barcelona, man united gibi takımları alıyorum, hiç transfer falan yapmıyorum para harcıyıcak bişey yapmıyorum ama klub hep zarara giriyor, her hafta -1m -2m falan zarara giriyo sene sonundada banka bütçesi en az
-50m falan oluyo ve finans a çok zarar vermek nedeniyle klüpten atılıyorum,
klüb nerden para kazanır yardım edermisiniz,
bilet satışları
ürün satışları
başka?