Cesc :) Saol Atilla. Yiğit;) Abi eve gitmeye korkuyorum şimdi ya. Çıkamıyorum cafeden. Bi "öküz" (canlı bombaya.. yinede ban gerekiosa sorun deil) daha yaklanınca..
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Yiğit'i koruman yap;) Aman kalsın:p Yiğit, ne zaman çıkayım?:p Şaka bi yana Yiğit'i ön plana çıkardınız ama Taha ve Volkan'da vardı o akşam..
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: OlympianTR Onlarada Burdan Sonsuz Teşekkürlerimizi İletiyoruz:) Taha: BewarE Volkan: KoçumVolkan Bilmeyenler için.. Bnde sonsuz teşekkürlerimi iletip Ankara'nın sokakları çıkıorm. Tüm cesaretimle..
LuNaT1C öh be film gibi şey oldu tüm cesaretimle ankara sokaklarına çıkıyom kimbilir belki ölücem(Allah göstermesin) :o
MateJa keşke patlama sonucu ölen kişilerin yerine ben ölseydim.. inanın bunu bütün yüreğimle istiyorum.. onların yerine ölmek için neler vermezdim..
Passenger takmayın bu yukardakini siz :) Geçmiş olsun enes allah bağılamış kardeşim,daha dikkatli olmamız lazım bundan sonra,yine azıttı pislikler.Ölen masum insanlara allah rahmet eylesin.İnş köklerini kazırız tez zamanda.
xxxxxxxxxxxxxxxx 2 gündür foruma yoktum görmedim valla o patlamayı duyduktan sonra aklıma hep enes geldi ya kötü bişey olduysa falan diye endişlenmeye başladım allaha şükür bişey olmamış.Patlamada ölenlerede gerçekten üzüldüm allah rahmet eğlesin..