LuNaT1C ya pcyi açmak istiyorum basıyorum dümeye bazen açılmıyo ya kendi kafasına göre belli müddet sonra açılıoy sinir oldum misal bugün öğlen açılmadı yine 4 te falan açılmadı anca demin açıldı buna bi çözüm bilen varmı
LuNaT1C bayağı bi zaman oldu anca götürebildim kasayı pcciye:) gürhan abi sağolasın güç kaynağım yanmış yeni taktılar format falan düzeldi tekrar teşekkürler:)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: CrAzY_YiqiT bayağı bi zaman oldu anca götürebildim kasayı pcciye:) gürhan abi sağolasın güç kaynağım yanmış yeni taktılar format falan düzeldi tekrar teşekkürler:) Geçen yıl da benimki yanmıştı, aman fan filan tak bugün güç kaynağıyla kurtarmış olabilirsin mazallah yarın işlemci ve anakart gidebilir.
03Gs1905 Benimki de yanmıştı ne var ki güç kaynağını yakmakta..İçinde sigortası var.Yanarsa yansın boşverin.. :D Kasaya zarar verme ihtimali %10