faruk süren diyen arkadaşlara sormak istiyorum.. bu takımın ekonomik yönden bu hale gelmesindeki temelleri bi başkası mı atmış ki.... hem ayrıca uefa kupası, süper kupa gibi başarıları paraya, reklama, sponsora kısacası ticarete dökemeyen bi başkan iyi bi başkan değildir.... bi zamanlar bkj lı hüsnü güreli gibi veya şu andaki fb yönetimi gibi başkan ve yönetim kurulu gelmeli gs nin selameti için.... bakın fb ye 100 adet 100. yıl saati ve telefonun 15 bin eurodan satıyo veya tarftar kart 100. yıl piyangosu gibi şeyler ... fb nin en dandik maçının en ucuz bileti 45 ytl ve her maç neredeyse full... bunların hepsi yönetim başarıları... ayrıca bana kalırsa bu isimler arasında deneyimi olması açısından ali dürüst daha başarılı olabilir....