Trabzonspor'da geçen hafta istifa eden 6 yöneticinin yerine yedek yöneticiler asil yapıldı. Bu arada gelecek sezonla ilgili transfer komitesi oluşturuldu.
Bordo-mavili kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, Nuri Albayrak başkanlığında yapılan haftalık olağan toplantıda yönetim kurulunun gündemdeki konuları karara bağladığı belirtildi.
İstifa eden 6 yönetim kurulu üyesinin yerine yedek listeden Abdullah Başer, Güven Küçükosman, Muhammet Mısır, Halit Muzaffer Ermiş, Metin Özke ve Muhammet Küçükali'nin asil üyeliğe getirildikleri kaydedildi.
Yeni üyelerden Muhammet Mısır'ın Sağlık Kurulu Başkanlığı'na getirildiği, İbrahim Baturoğlu ve Aydın Pişiren'in de başkan yardımcılığı görevini yapacakları bildirildi.
-TRANSFER KOMİTESİ OLUŞTURULDU-
Toplantıda ayrıca, gelecek sezonla ilgili transfer komitesi oluşturulduğu ve komitede şu isimlerin yer aldığı kaydedildi:
Başkan Nuri Albayrak, Asbaşkan Haşim Sayitoğlu, Başkan Yardımcısı İbrahim Baturoğlu, Genel Sayman Emin Kahraman, Yönetim kurulu üyesi Abdullah Başer ve Profesyonel Şube Menajeri Necmi Perekli.