we8'i dosya indirmeden pes5 veya pes6 gibi yapmak istiyorsanız bunların yapın!
1.ekrankartı seviyesi 64mp ve üzeri olanlar için
2.we8 option bölümünden screen yazan bölüme enter diyoruz
3.ekran ayarlarını en üst seviyeye çıkarıyoruz(1024xen üsttü)
4.hıght yazan bölüme getiriyoruz.
5.save edip oyundan çıkıyoruz tekrar giriyoruz.
6.bukadardır.
önenli:görüntü yavas ise medium sekmesini seçmeniz gerekmektedir!