Ya abiler bana bi akıl verin fm 2007 ye(7.0) bir suru yama ve skin yuklledım şimdi oyun çalışıyo ama oyundan sık sık mmasa ustune gelip hatalar verıo oyunuu silemıyorum ismp dosya hatası verıo silmem için ne yapmam lazım yada silmeden de sıfırlayabilirmiyim nolur yardım edin oyundan sıkıldım artık:mad: