Mustafa Denizli harekatı
Beşiktaş'ta yönetim kurulu Ertuğrul Sağlam'ın ardından Mustafa Denizli'yle de temasa geçti
Beşiktaş teknik direktörlük kariyerine İran'da devam eden Mustafa Denizli'ye teklif götürdü. Başkan Demirören'in Denizli ile görüşmenin olumlu geçtiği ve taraftarların el sıkıştığı öğrenildi.
Beşiktaş Demirören'in Denizli ile 2 yıllık anlaşma sağladığı belirtildi. Anlaşma gereği futbol şubesinin genel direktörü Mustafa Denizli olacak.
Başkan Yıldırım Demirören'in Denizli ile gelecek sezonun planlarını yaptığı vurgulandı. Denizli'nin isteği doğrultusunda Beşiktaş'ta mevcut
antrenör ve genel menajer görevlerine devam edecekler. Ayrıca Mustafa
Denizli'nin isteğiyle Beşiktaş transfer komitesi Serhat Akın ve
İranlı milli oyuncu Javad Nekounam da transfer etmesi bekleniyor. Denizli'nin
Fenerbahçe'den talebesi Ali Güneş de takımda kalacak.
Denizli'nin takıma mutlaka sol ve sağ kanat oyuncuları istediği gelen
haberler arasında. İki yabancı hakkından birinin Javad ile diğerinin
ise defans mevkiine olması konusunda hem fikir olan Beşiktaş yönetimi
ve Mustafa Denizli ayrıca mevcut kadroda bulunan Baki, Serdar, Burak,
Bobo, Delgado, Mehmet Sedef ve İbrahim Kaş gibi genç oyunculardan
oluşan takım iskeletini bozmama kararı aldığı öğrenildi. Yine
Beşiktaş'ın transfer etmek istediği Mehmet Yıldız ve Mehmet Topuz'un
da Denizli tarafında onaylandığı gelen haberler arasında.
dengesiz yönetim hem mehmet yildiz'i ne yapacaklar gökhan gülec ondan cok daha iyi ve bobo nobre var mehmet yildiz'a ne gerek var hemen biraz iyi performans gösteren oyunucuyu alsinlar...