Sadece Resimleri ni Görüyorum Resimin Üstüne Basinca Image Shack Diye Bir Sey Cikiyor Ben Ne yapacagimi
Sasirdim Sabahtan beri Butün Formalari Ariyorum Resimlerini Görüyorum ama dediyim gibi Bir Türlü Indirmek Icin Linkleri Bulamiyorum. Bilen ne olur yazsin ben vallahi stresten kalp krizi geciecem ne Olur Bana Yardim Edin