_XXXcrAzyXXX_ Beyler bir suredir forma yapıyorum bunlarda son yaptıklarım umarım beğenirisniz:) şimdilik bu kadar zamanım oldukça yenilerinide yapıcam:)
_XXXcrAzyXXX_ Saolun beyler yorumlar için ayriyetten Tearaway forma texturesi için çok teşekkurler cunku tum templerimi sende yararlanıyom aslında bu işde yeniyim genelde face yaparım beni bilenler bilir;)
_XXXcrAzyXXX_ Saol yorum için ama face işine ara vermemin nedeni vistada oeditin açılmaması o sorun kalkınca faceyede formayada devam edicem şimdilik sadece forma yapabiliyom msn ni rica etsem ozelden atabilirmisin
mehmedinho50 dostum gercekten, cok kaliteli formalar yapiyorsun ;) ha bide bu konuda neden sadece ben ve tearaway yorum yapiyoruz???? :D:D