serko78 arkadaşlar ben penaltı atarken hep ortaya gidiyor ama ben lkavyeden sağ veya sola basıp atıyorum yine de ortaya gidiyor ayarlarda bi sorun yok çünkü maç esnasında sağ veya sola top atıyorum ama nedense penaltıda sağ veya sola yön veremiyorum
onurkadri şutu çekerken ilk önce çekiceğin yön tuşuna , sonra şut ( d ) tuşuna ve elini d den kaldırmadan e ye basarak ikisinden birden elini kaldır farkı görüceksin