AkrepK. **Aslında bu türkçe yamanın resmi sitesinde bir çok ayrıntılar var ama reklam yasak olduğu için sitenin adını veremeyeceğim...**
mavi57 fm 2008 in türkçe yamasını bulamadım.bende 2007 nin v2.1 yamasını kurdum.ama sürekli access of bounds die bi hata veriyo.2.0 da bu hatayı veriyodu.v2.1 de düzeltildi denliyo.ama hala aynı hatayı veriyo.maç oyananırken veriyo en çok.yardımcı olaurmsunuz bana
ankserum ben indirdim kurdum ama turkce olmadi napmaliyim sitede gezinirken bi arkadas biseyler solemis ama anlamadim Not fm 2007 kurmak icin klavye dilini ing. yaptim anlatim boz. ozur
kefal_mash ya arkadaşlar bu forumdaki FM 2008 DEMO (STRAWBERRY) neden inmiyor..yardımcı olursanız sevinirm..
kefal_mash ya arkadaşlar bu forumdaki FM 2008 DEMO (STRAWBERRY) neden inmiyor..yardımcı olursanız sevinirm..