Arkadaşlar Fifa Manager 07'de oynarken çok yavaş oluyor.Örneğin;proceed yaptımmı günler o kadar yavaş geçiyor ki fifa manager 06'da bile daha hızlı geçio günler.Bunun gibi örnekler var.Yardım edin ne olabilir bu sorun?(eğer kayıtlı oyunlar diyosanız hiç kayıtlı bölümüm yok sadece 1 tane var o kadar)