onurkadri ya o creation master denen aletten bir sürü iş yapılıyor araştırılsa var ya neler neler yapılır. Ben şahsen oyunu bozmak istemediğimden bir şey denemedim ama bir sürü stad yaptım , face yaptım süper oldular
AdreNaline Face mi yaptın ii de creaton master face progremı deil ki nerden yaptın benim bildiğim o edit le yapılıo ben de türk hakem yapıp lige koydum ama face kendliğindenn oldu
onurkadri yua oyuncu yapıyosun falan ya oradan resim koy falan var bende indirmiştir kaliteli resim arşii oradan koydum ve faceler oldu nasıl oldu bende şaşırdım :D
faruk1907 bende üç tane geldi Hikmet Egehan , Adını unuttum gürdal diye bir futbolcu ve birfe Nazım Ecevit diye bir defans 61 ile geldi 88 oldu bende
Gilmour **egehan ı sevenler derneği kuralım :D FIFA daki tek türk altyapı oyuncusunu koruyalım,kollayalım :D :D **