arkadaşlar ben klavyemi yeni aldım...Çok gzl beğendim ancak oyunlarda bazı sorunlar çıkarıyor...örneğin CS oynarken yada Spiderman 3 ü oynarken Klavyede tuşlara basarken Mouse çalışmıyor ve klavye geç tepki veriyor. ama klavyeden elimi çekince düzeliyor...mouse çalışıyor...oyunlarda çok büyük sorun oluyor...Sürücüsü Yüklüdür hatta ve hatta sitesinden en son sürücüsünü aldım
bilen varsa yardım etsin...