fıfam 07 de daha onceden mac ıcınde a ya basınca atack z ye basınca mesela zamana oynatıyordum takımı klavyeden taktık verıyordum su an nerden ayarlayacagımı bulamadım bırı yadım edrse sevınırım sımdıden tesekkurler ...
arkadaslar mac ıcersınde takımı klavyeden ıstedıgımız sekılde oynatmak mesela p ye basınca pres gıbı ve mesela f12 ye basınca oyunun durması gıbı bu tuslar su an calısmıyor ayarlarını bılen kımse yokmu bı yardım edın lutfen...