aLex13hLeB Taraftarımızı Fenerbahçemizin lisanslı ürünleri ile buluşturan Fenerium Mağazalarımızdan bir ilk daha. Fenerium Mağazaları tarafından 22 Mayıs 2007 tarihinde tanıtımı yapılacak olan 2 farklı modeldeki cep telefonu taraftarlarımızın beğenisine sunulacak. Fenerbahçe'yi yaşam tarzı haline getiren taraftarlarımız için üretilen cep telefonlarında Fenerbahçemizin marşları ve ekran koruyucuları da yer alacak.
03Gs1905 Gene çoşmuş bakıyorum Fb Yönetimi ilk biz yaptık diye.. 3 ay öncesine dönersek Samsungla anlaşan Gs için özel telefon üretilmişti zaten.. :D :D
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Gene çoşmuş bakıyorum Fb Yönetimi ilk biz yaptık diye.. 3 ay öncesine dönersek Samsungla anlaşan Gs için özel telefon üretilmişti zaten.. :D :D hani göster bakalım nasıl telefonmuş o.. cep telefonumu.. gs store'da bunu buldum ben telefon çantası diyo bumuki acep :D http://www.hepsiburada.com/galatasaray/default.aspx?ProductID=gs397972
MateJa dergide resimleri varmışmış :D nerde satılıyo bu peki.. yoksa adnan polat kendisi içinmi üretmiş yemek randevularını ayarlamak için falan :D:D 1 senelik ürün ;) http://fenerium.com.tr/product/showproduct.aspx?proid=90701576
03Gs1905 aynı telefon Gs ve Bjk içinde aynı zamanlarda üretime girdi.. İlgili Haber: http://mobil.milliyet.com.tr/mobil/Default.aspx?aType=ArticleDetail&articleID=148
fbercan25 bu telsiz tel degilmi fenerium cep tel üretiyo.ilginç:D motorsiklet bile var cep tel eksikti zaten:Dsarı lacivert converse fln var cep tel olmasın :D:D herhalde 1907 adet uretilcekmiş diye duydum :D
R2.ScHuMi_1 telsiz telefon deil cep telefonu üretiyolar fenerbahce adında tümerde gösterdi dün telefonu gayet sık bi telefon