stadLar hakkInda ne düşünüyorsunuz ? Bence önceki 3büyükLer Stadyum yaması Şimdiki 3büyükLere göre daha güzeLdi.
Ama Anadolu Takımlarının StadLarı güzeL oLmuş. Bence biraz daha uğraşıLsa MükemmeL oLurdu... AnadoLu Takımlar içinde En beğendiğim Avni Aker oLdu Tek keLimeyLe Muhteşem..Diğer StadLarında GrafikLer Awni Aker Kadar oLsaydı Süper oLabiLirdi...