Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Adnan Polat, Fenerbahçe yönetiminin Turkcell Süper Lig'de şampiyonluğu fair-play ruhu içinde kazanmadığını söyledi...
Bu yazının devamı olan bir çok haber tv kanallarında,gazetelerde ve internet te yayınlandı.Bu tarz açıklamaların yapılmasının taraflar arasında gereksiz tartışma ve kavga ortamlarını yaratacağına inanıyorum. Hiç bir yönetim kurulu üyesi bu şekilde bir açıklama yapmamalı. Maç sonunda kavgalar,bıçaklanmalar hatta ölümle sonuçlanan tartışmalar işte böyle açıklamaların kendini bilmez insanlar üzerindeki etkilerinden ortaya çıkıyor.
Yöneticiler daha dikkatli olmalı.