AdreNaline ya bu siteye üye olmak tam bir çile öfff içim sıkıldı 10 kere denedim ha bire hata veriyo...
fatihresat Orjinal Mesajı Yazan: simsek0101 ya şimdi yamayı indirip kuruyoz demi oyunun versiyonunu yükseltmeye gerek yok yani aslında yükseltsen ii olur ama bildiğim kadarıyle yükseltmeye gerek yok.