Ben Fifa 07 yi bi arkadaşımdan almıştım türkçe yamalıydı. Ama oyuna başlarken çıkan filmi göstermiyo, online oynarken ek bileşenlerin yüklenmesi gerektiğini söylüyo ve spiker sesi gelmiyo. Şimdi ben yamayı silmek istiyorum nasıl yapabilirim? bilenler yazsın lütfen.