Havaalanaları, otobüsler, uçaklar, lüks lokantalardan sonra Fenerbahçe kulübü'nde de sigara içmek yasaklanıyor.
Yönetim kurulu aldığı yeni bir karar ile 1 Hazirandan itibaren kulüp içinde ve odalarda sigara içilmeyecek. Genel sekreter Vedat Olcay, personele haber vererek "1 Haziran'dan itibaren odalardan kültablalarının kaldırılmasını" istedi