**beyler ben ps2de oynuyorum ama oyunda duvar pası atılıyormu bilmiyorum.fifada bile var.pesdede vardır artık.Hangi tuşlarla yapılır bilirmisiniz?(ps için)**
**bu arada başlıkta duvar pası yerine arapası yazmışım.:Daslında duvar pasını soruyorum :D**