Sagolasiniz... Adini Ali koyduk. Tabiki FB'li olacak :D:D:D Oglum sabaha hastaneden cikiyor nihayet. 2 haftadir hergün 7-8 saat hastanedeydim. Hersey cok güzel arkadaslar. Allah herkese nasip etsin Insallah...
Ula insanin icini karartmayin:) Aslinda cok dogru, cocuk zor yetistiriliyor istedigin kadar dikkat etsen bile. Ama elimizden geleni yapacaz tabiki.