Mstcvs Fifa 07'de kendini yere atma nasıl oluyor bilgisayarda ve ps'de? bilen varsa lütfen yardım etsin...
Ayrton Senna Da Silva Fifa 99'da "E" tuşuna basınca kendini yere atıyordu. Fakat bu özellik Fifa 07'de var mı bilmiyorum?
Mstcvs Evet var:) bi arkadaşım yapıp duruyo. iddaaya girdik bulmam gerekiyo. jostick ile sağ analogla bişeyler yapıyo ama çözemedim.
al_pacino fifa da kendini yere atmayı duymamıştım ama pes5 de c ye bastığın zaman adam atıveriyordu kendini bu arada en manyak fifacı benim hıaaaaaaaaaaaaaaaaa
enespinarli ya abi bi yürügitya olurmu hiç.sen gitde fıfa99 oyna çok meraklıysan haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.