Öncelikle Selamlar,
Fm'07e bir müddet ara vermiştim , yalnız son çıkan updateler ile tekrar başlamaya karar verdim , Ancak başaramadım henüz.
Oyunu Yüklerken Dil/Bölge Ayarlarını "İngiltere" göre ayarladım.
Bknz :



Daha Sonra Deamon Tools'a .cue formatlı dosyayı gördürüyorum ( daha doğrusu gördüremiyorm ) ve şöyle bir hata aliyorm;

İşin İlginç tarafı Dil/Bölge Ayarları "Türkçe" iken böyle bir hata almiyor olmam ve gayette güzel bir şekilde Deamon Tools'un .cue formatını görmesi ..
Bknz;

Tabi Doğal olarak Dil/Bölge Ayarları Türkçe olduğundan ( İngiltere Olmadiğindan ) ;

Bu hatayı aliyorum.
Yani Sonuç olarak Problem , Dil/Bölge Ayarları "İngiltere" iken kurulum olmuyor , "Türkiye" iken oluyor.
Şimdiden Yardımlarınız için teşekkür ederim. Umarım yeterince Açıklayıcı bir şekilde sorunu sizinle paylaşmışımdır.