ultrAslan89 Orjinal Mesajı Yazan: 05emre Kitserver yükledikten sonra oyunda biraz yavaşlama olmuştu,özellikle ceza sahası içinde yavaşlıyordu.Programı kurdum,bu sorun düzeldi.Menü geçişlerinde ve maç içinde oyun hızlandı.Artık ceza sahası içinde yavaşlamıyor,normal olarak oynanıyor. Paylaşım için çok tşkler... işe yarıyor demiştim.güle güle kullan bende artık rahat bir şekilde oynuyorum:) ayrıca bilgisayarıda hızlandırıyor;)
Hayko_777 Dostum üzgünüm ama söylediklerimi geri alıyorum,oynadıkça oyunda duraklamalar olduğunu fark ettim,her 20-30 saniyede bir oyun donuyor,programı kaldırdım ama hala donuyor,inşallah böyle devam etmez.
oneblood bu tip programlar cpuden hız yer bu da uzun vadeli şekilde bilgisayara zarar verir. görev yöneticisinden bakarsanız söylediğimi anlarsınız. arkadaş galiba bu işlerden pek anlamadığı için koymuş programı ama zamanla boardunuza bile zarar verebilir.
ultrAslan89 Orjinal Mesajı Yazan: oneblood bu tip programlar cpuden hız yer bu da uzun vadeli şekilde bilgisayara zarar verir. görev yöneticisinden bakarsanız söylediğimi anlarsınız. arkadaş galiba bu işlerden pek anlamadığı için koymuş programı ama zamanla boardunuza bile zarar verebilir. baya anlıyorum sen merak etmede burada paylaşım yapanlar birşeyden anlamayanlar mı:rolleyes: ben şu ana kadar hiçbir zararını görmedim ayarlarını da kendi pc me göre ayarladım.sorunsuz bir şekilde kullanıyorum.indirmek sizlere kalmış.yani kopyala yapştırda yapmadım programı denedim.ben sadece paylaşmak istedim:)
Hayko_777 Dostum sana paylaşım için teşekkür ediyorujm,asla sana suç bulmuyorum.Ama program sorunlu çalıştı benim bilgisayarımda.
Hayko_777 Programı kaldırmama rağmen oyun hala donuyor,ya keşke yüklemeseydim.nasıl çözebilirim bu sorunu....Lütfen yardım edin
crdsa şöyle bir şeyi deneyebilirsin (bugün benzer bir sorunu öyle çözdüm) ctrl+alt+del ile görev yöneticisini aç. işlemler bölümünde CPU ya 2 kez basarak altındaki değerlerin azalarak sıralanmasını sağla ve o değeri çok olan işlemlerin yansıma adına bak. yavaşlamanın nedenini öğrenebilirsin bekli.
mt_hw1 arkadaşlar bence yeni bi pc almak istemiyosanız o programı kaldırın.programı çalıştırmadan önce işlemcinin sıcaklığına bakın bide çalıştırıp bi saat sora bakın.farkı görceksiniz. pc nize kıymayın...onun yerine gidip bi ekran kartı alın daha ii bence
gfbaliemre arkadaslar riske attım pc dahada yavasladı restart attım baya i bekletti sonra eski haline getirdi düzeldi benden size tavsiye denemeyin oyun dahada cok kasıyor ;)