Aziz Yıldırım, kasanın ağzını ardına kadar açtı. Yıldırım'ın bu sene kadroyu genişletip, güçlendirmek için kullanmak üzere dev bir bütçe ayırdığı öğrenildi...

Fenerbahçe, bu hafta sonu olağan mali genel kurulu'nun ikincisini Faruk Ilgaz Tesisleri'nde gerçekleştirecek. Burada Sarı-Lacivertlilerin gelirleri ve giderleri, ayrıca transfere yatırılacak meblağ açıklanacak.
Avrupa'da artık mutlak başarı isteyen Başkan Aziz Yıldırım, kasanın ağzını ardına kadar açtı. Yıldırım'ın bu sene kadroyu genişletip, güçlendirmek için kullanmak üzere 66 milyon YTL'lik dev bir bütçe ayırdığı öğrenildi.
Bu paranın 38 milyon YTL'si bonservis için 28 milyon YTL'si ise transfer edilecek futbolcular için kullanılacak.
2006'da Şampiyonlar Ligi'nden 4 milyon YTL'den biraz fazla para alınırken; Yıldırım, takıma yapılacak takviyeyle bu sene 15 milyon YTL kazanmayı hedefliyor. Bu doğrultuda Roberto Carlos başta olmak üzere şöhretli başka transferlerin de sırada olduğu söyleniyor.
2006'da 163 milyon YTL'lik bütçesi olan Fenerbahçe Kulübü, bu yıl 220 milyon YTL'nin üzerinde tahmini bütçe planlıyor. Süper Lig ve Türkiye Kupası'ndan yaklaşık 18 milyon YTL kazanan Sarı-Lacivertliler, geçen sene sattığı futbolculardan 19 milyon YTL'ye yakın gelir elde ederken; şimdi 8 milyon YTL bekliyor. F.Bahçe'nin diğer kazançları; kombineler 34 milyon YTL, localar yaklaşık 12 milyon YTL...
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Asbaşkan Ali Koç, Neşet Yalçın ve Ömer Temelli'nin Galatasaray maçından sonra İspanya'nın başkenti Madrid'e giderek Real Madrid'in sembol isimlerinden Roberto Carlos'la anlaşma yapması ve bunu açıklamaları bekleniyor.